lördag 21 maj 2011

Lördag, efter frukost.

Imorgon är det utflykt som gäller igen. Matsäck och ficklampa ska packas, kameran ska laddas och det ska svidas om till oömma kläder. Förra gången gjorde jag misstaget att bära alldeles för fina kläder, och det slutade med att jag fick köpa nya skor. Jag hade sot upp till knäna trots att jag bar långbyxor. Det såg ganska äckligt ut.

Dagens fina väder gör att jag vill gå ut, men jag måste stanna hemma och ta det lugnt, jag har haft en smygande förkylning hela veckan med små inslag av feber. Den vägrar ge med sig, men det kan bero på att jag inte ägnat många timmar åt att vila denna vecka.

Jag ser fram emot lite lugnare tider nu i sommar, så jag orkar ge mig ut på utflykter och fota. Kanske spendera någon natt i ett vindskydd. Kanske Roslagsleden med min älskade?

Mmm... Pengar kommer börja rulla in snart också. Praktiken är snart slut, sedan är jag professionell 3D-artist. Det kommer också in lite extrapengar från det egna företaget också, som jag ska spendera på foto-och friluftsutrustning och resor. Jag kan knappt vänta..!

Här är några bilder från senaste utflykten:







Inga kommentarer: