söndag 22 februari 2009

Söndag.

Jag har egentligen inget vettigt att skriva idag.
Det har varit en vecka av influensa, jobbsökande via nätet och dag-TV.
Dag-TV är bland det mest hjärndödande som finns, så jag har egentligen mest sovit mig igenom skiten. Ändå känner man hur man sakta indoktrineras av Tvinsreklamen och alla usla sitcoms.
Och sen hostar jag så det smakar blod i munnen. Yummy.

Har suttit en del vid Photoshop också. Kanske lite för mycket, insåg jag igår när jag stod framför spegeln inför en festkväll och kom på att en spot healing brush är mycket bättre än foundation (eller vad det nu kan vara man använder för att dölja finnar).

Ikväll ska jag och karln se på "Plötsligt i Vinslöv". Ser fram emot det som attan.
Det kan vara det bästa sen dokumentären om Guldörat!

Inga kommentarer: