lördag 8 februari 2014

Jag trotsar februarislasket!

... Och det går ganska bra. Det blir lite höga iso:n men det är inte så farligt. Två fina arter har jag fotat på senaste.

Det är ju så att man lätt fastnar i samma hjulspår, även om en dag vid t.ex. Råstasjön inte är den andra lik. Jag har bestämt mig för att ta mig ur min "bekvämlighetszon" och försöka mig på lite nya platser och arter. Mitt goda tålamod har satts på prov, men det har även belönats!































































































1 kommentar:

Klas sa...

Hör du en massa ljud omkring är det bara jag som applåderar. Underbart utförda bilder på skäggmes, passar ju utmärkt i highkey. Nötkråkor i s/v är ju oxå perfekt. Du verkar ha kommit igång ordentligt efter safarin och det är gott så.
/ Deerhunter